dinsdag 8 mei 2012

Catrice Revoltaire Attracting Camouflage

Catrice Revoltaire C02 Attracting Camouflage
Het tweede lakje uit de Revoltaire collectie van Catrice was een lakje waar ik weinig van verwachtte. De kleur is niet echt een kleur die ik vaak gebruik en ik vond het lakje er ook niet speciaal uit zien. Maar dit lakje heeft mijn mening doen veranderen toen hij eenmaal op mijn nagels zat.



Dit lakje heeft een heel aparte kleur. In het flesje is hij toch echt bruin, niet echt mijn kleur, maar eenmaal op mijn nagels vond ik het bruin toch wel meevallen. Dit komt door de prachtige blauwe/zilveren shimmer die er in zit. De shimmer zie je erg goed als je het lakje eenmaal goed dekkend op je nagels hebt zitten.We heb je 3 laagjes nodig om het lakje goed dekkend te krijgen.

Foto ik de schaduw met het flesje.

Foto in de schaduw.

Foto in direct daglicht, erg mooi die shimmer die je ziet!
Foto van de achterkan van het flesje met de naam op de dop.

Dit lakje viel mij erg mee, hij is mooier dan ik verwacht had, het zal een kleurtje zijn dat ik in de herfst vaker zal gaan gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten