donderdag 10 mei 2012

Streepjes nailart


Vandaag mijn eerste nailart die ik op mijn blog zet. Ik heb voor deze simpele nailart mijn favoriete lakje uit de Revoltaire collectie van Catrice gebruikt. 


 Gebruikte lakjes:
  • Essence Studio nails allround telent
  • Catrice 3 in 1 Flex, last & strong 070 Pink Lady
  • Catrice Revoltaire C03 Colour Bomb
  • Zwarte striper van Janet Nr. 55
  • Witte striper van Essence
  • Roze striper van Essence
  • MNY Nr. 126A
  • Catrice Quick dry & high shine top coat
Het maken van de nailart heeft weinig uitleg nodig neem ik aan. Ik heb eerst mijn nagels gelakt met de basecoat met daaroverheen Pink Lady van Catrice. Daarna heb ik een french manicure gemaakt met Colour Bomb van Catrice.
Vervolgens heb ik met de zwarte, witte en roze striper streepjes gezet vanuit één punt. Voor wat extra glitters heb ik het lakje van MNY gebruikt en daarna de topcoat om ervoor te zorgen dat mijn creatie beter blijft zitten.


Simpel maar wel leuk, vind ik zelf!

Lakjes die ik gebruikt heb voor deze nailart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten