zaterdag 5 mei 2012

Mijn eerste schrijfsel

Ik heb lang zitten wikken en wegen of ik een blog zou beginnen of niet. Ik volg dagelijks zo’n 50 blogs van dames, en één heer, die vol passie schrijven over nagels en beauty. Heerlijk vind ik het om op zondag alle blogs eens extra uitgebreid te bekijken, lekker met mijn laptop op schoot uren lang lezen en kijken.

Zelf heb ik niet heel veel met beauty, ik vind het heerlijk om erover te lezen, maar om me er zelf mee bezig te houden, nee dat is niet mijn ding. Nagels, dat is echt mijn ding. Maar er zijn al zoveel blogs, dus wat zou mijn blog dan toevoegen. Maar na wat nadenken kwam ik erachter wat mijn blog toevoegt. Het is mijn plek waar ik mijn ei kwijt kan. Of iemand het nou leest of niet, dat zien we dan wel weer. Als ik maar lekker mijn plekje heb om te schrijven over mijn passie: nagellak!

Dus zojuist is mijn eerste schrijfsel op mijn blog geboren. Nu eens uitzoeken hoe alles werkt en dan lekker schrijven over mijn passie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten