maandag 7 mei 2012

Catrice Revoltaire Innocent Toxin

Catrice Revoltaire C01 Innocent Toxin

Vandaag foto's van het eerste lakje van de Revoltaire collectie. De naam van dit lakje is Innocent Toxin. Als ik het kleurtje zo bekijk is hij niet zo innocent als zijn naam doet vermoeden... Toxin is dan wel weer de perfecte benaming voor dit groene kleurtje.


Dit kleurtje springt er echt uit, het groen spat van je nagels af als je in de zon loopt. In het lakje zit een mooie donkergroene shimmer.

Dit lakje dekt niet helemaal geweldig, ik had 3 laagjes nodig om hem dekkend te krijgen.

Foto in de schaduw met het mooie flesje.

Foto in de schaduw.

Foto van dit geweldige lakje in de zon, de shimmer is ook goed te zien.

Als laatste nog een foto van de achterkant van het flesje met de naam van dit mooie lakje.
Ik ben blij dat ik na wat twijfel dit lakje toch heb gekocht. Ik vond dit lakje erg lijken op een ander lakje van Catrice, namelijk 810 ACid/DC. Toch zit er wel degelijk verschil in. Innocent Toxin is wat feller dan ACid/DC en spat dan ook meer van je nagels af. Ik zal Innocent Toxin dan ook sneller weer gebruiken dan ACid/DC.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten