zondag 6 mei 2012

Catrice Revoltaire

Bij de aankondiging van de nieuwe Limited Edition van Catrice sloeg mijn hart even over. De Revoltaire collectie, die vanaf mei in de winkels ligt, bevat een aantal prachtige producten. In de collectie zitten 2 oogschaduw palletjes, 3 lipsticks, een lip brush, een powder blush en 5 lakjes.


Vanaf het moment dat ik de eerste foto’s van de lakjes zag wist ik het zeker, die moet ik hebben! Dit hebberige gevoel verdween echter als sneeuw voor de zon toen ik swatches op verschillende blogs zag verschijnen. Er zaten 3 kleuren tussen die me wel erg bekend voor kwamen en 2 van de lakjes bleken erg streperig te zijn. Aangezien ik toch al een enorme lading nagellak heb, besloot ik deze Limited Edition aan mij voorbij te laten gaan.

Maar toen ik bij Kruidvat voor het schap van Catrice stond en de actie 1+1 gratis op alle nagelproducten zag, heb ik toch nog eens even gekeken naar de lakjes. Ik kon de lakjes niet laten liggen en heb ze alle 5 meegenomen.

Hieronder de foto's van deze mooie lakjes.





Alle lakjes bij elkaar.
C02 Attracting Camouflage, C04 Colour Of Honor
C01 Innocent Toxin, C03 Colour Bomb, C05 Mission Lilac
De potjes vind ik helemaal geweldig. De print op de dop geeft het net even wat extra's. De kleuren zijn prachtig zo in de flesjes. Vooral de felle kleuren trekken steeds weer mijn aandacht als ik langs mijn nagellakrekken loop.

De komende dagen volgen de swatches van alle lakjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten